Gunta Maijere. Publicitātes foto.

Lai iepazīstinātu gan ar dažādajiem pedagogiem – skolotāju izglītības projekta “Mācītspēks” dalībniekiem, absolventiem un kuratoriem, viņu mērķiem un motivāciju strādāt skolā, gan arī dalītos noderīgos padomos pedagoģiskajā darbā, ir uzsākta tiešsaistes sarunu sērija “Skolotāju skola”.

Nākamā “Skolotāju skolas” tiešsaistes saruna noritēs 3. novembrī plkst. 19.00, un tajā “Mācītspēks” kurators Edgars Plētiens tiksies ar skolotāju Anci Irmeju un aicinās jauno skolotāju dalīties stundu plānošanas pieredzē.

Pirmā saruna norisinājās starp projekta “Mācītspēks” vadītāju Rutu Zaharovu un Ādažu vidusskolas latviešu valodas un literatūras skolotāju Guntu Maijeri par ļoti aktuālu tematu – klasvadību –, un viņas iecienītāko metodi “Kalns”.

Gunta, skolotāju izglītības projekta “Mācītspēks” dalībniece jau otro gadu, par skolotāju vēlējusies kļūt jau agrā bērnībā: “Mana pirmā skolniece bija mana mamma. Es viņai liku rakstīt domrakstus, kurus arī laboju un liku atzīmes.” Pēc vidusskolas Gunta izlēma studēt žurnālistiku un ieguvusi bakalaura grādu komunikācijas zinātnē, taču pandēmijas laikā, iepazīstoties ar “Mācītspēks” uzsaukumu, izlēmusi izmēģināt spēkus pedagoģijā. Ādažu vidusskola, kur strādā Gunta, ir viena no lielākajām skolām Latvijā. Sākotnēji ir bijis satraukums tur uzsākt darbu, taču, kā norāda skolotāja, viņa ļoti novērtē gan skolas, gan kolēģu un skolēnu atbalstu un uzticību.

Projekta otrajā – indukcijas  – gadā Gunta Maijere ir izvēlējusies Latvijas Universitātes tālākizglītības programmu “Klasvadība efektīvai mācību stundai”. Kā norāda Gunta, mācību vide ļoti strauji mainās un attīstās. Skolēni augstāk vērtē dinamisku mācību procesu un pašvadītu mācīšanos, kas savukārt var radīt sarežģījumus ar noteikumu ievērošanu un disciplīnu klasē. Lai atrastu līdzsvaru starp skolēniem saistošu mācību vielas apgūšanu un organizētību klasē, Gunta dalās savā pieredzē un padomos. Skolotāja plašāk pastāsta par radošo metodi pamatskolas jaunākā vecuma skolēniem “Kalns”, ko viņa ir adaptējusi savā mācību darbā un ar kuras palīdzību viņa veiksmīgāk organizē  darbu klasē, un kura skolēniem ļoti patīk.

Visu Rutas Zaharovas sarunu ar Guntu Maijeri ir iespējams noklausīties skolotāju izglītības projekta “Mācītspēks” “Youtube” un “Facebook” lapā.

Plašāka informācija par skolotāju izglītības projektu “Mācītspēks” pieejama mājaslapā https://macitspeks.lv/, savukārt informācija par veidiem, kā kļūt par pedagogu vai profesionāli augt pedagoģijas jomā pieejama https://esiskolotajs.lu.lv/ .

Par projektu “Mācītspēks”
Projektu “Mācītspēks” īsteno Latvijas Universitāte, Liepājas Universitāte un Daugavpils Universitāte, to pārrauga Izglītības un zinātnes ministrija. Pieteikuma anketa un plašāka informācija par projektu “Mācītspēks” un citām pedagoģijas studiju iespējām pieejama www.esiskolotajs.lv. Projekts “Mācītspēks” tiek īstenots Eiropas Sociālā fonda līdzfinansētā projekta Nr. 8.2.1.0/18/I/004 „Latvijas Universitātes inovatīvas, pētniecībā balstītas studiju virziena „Izglītība un pedagoģija” studiju programmas” un otrā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas „Skolotājs” licenču ietvaros.

Share

Related Content

24. maijā notiks tiešsaistes saruna par pedagoģijas studijām “Esi skolotājs!”
15.05.2023

24. maijā notiks tiešsaistes saruna par pedagoģijas studijām “Esi skolotājs!”

Uzņem jaunus dalībniekus projektā “Mācītspēks” un diskutē par pirmsskolas skolotāja izglītību
20.03.2023

Uzņem jaunus dalībniekus projektā “Mācītspēks” un diskutē par pirmsskolas skolotāja izglītību

 “Mācītspēks” skolotāja: pedagogam jābūt draudzīgam un apveltītam ar kritisko domāšanu
23.02.2023

“Mācītspēks” skolotāja: pedagogam jābūt draudzīgam un apveltītam ar kritisko domāšanu

“Mācītspēks” reģionos. Ko par skolotāja profesiju domā Talsos?
21.02.2023

“Mācītspēks” reģionos. Ko par skolotāja profesiju domā Talsos?

“Mācītspēks” reģionos: ko par skolotāja profesiju domā Madonā?
14.02.2023

“Mācītspēks” reģionos: ko par skolotāja profesiju domā Madonā?

“Mācītspēks” skolotāja: digitālie rīki palīdz atrast pieeju katram skolēnam
09.02.2023

“Mācītspēks” skolotāja: digitālie rīki palīdz atrast pieeju katram skolēnam

Profesionāļus ar augstāko izglītību aicina kļūt par “Mācītspēks” skolotājiem
01.02.2023

Profesionāļus ar augstāko izglītību aicina kļūt par “Mācītspēks” skolotājiem

Kā veiksmīgi noslēgt aizejošo un produktīvi iesākt jauno mācību semestri?
22.12.2022

Kā veiksmīgi noslēgt aizejošo un produktīvi iesākt jauno mācību semestri?

“Mācītspēks” skolotāja Linda Sausiņa: veidojot attiecības ar skolēniem, svarīgi atrast kopīgas intereses, kas vienos
08.12.2022

“Mācītspēks” skolotāja Linda Sausiņa: veidojot attiecības ar skolēniem, svarīgi atrast kopīgas intereses, kas vienos

“Mācītspēks” skolotāja Diāna Granta: tehnoloģijas mācību procesā jāizmanto, lai atvieglotu sev dzīvi
24.11.2022

“Mācītspēks” skolotāja Diāna Granta: tehnoloģijas mācību procesā jāizmanto, lai atvieglotu sev dzīvi

Domnīcas, meistarklases un “brīvais mikrofons” “Mācītspēks” pirmajā dalībnieku pieredzes dienā
14.11.2022

Domnīcas, meistarklases un “brīvais mikrofons” “Mācītspēks” pirmajā dalībnieku pieredzes dienā

“Mācītspēks” skolotāja Ance Irmeja: svarīgi saprast, kas notiek bērnu prātos
07.11.2022

“Mācītspēks” skolotāja Ance Irmeja: svarīgi saprast, kas notiek bērnu prātos

Veido savstarpējo atbalsta tīklu skolotāju trūkuma mazināšanai un profesijas prestiža uzlabošanai
01.11.2022

Veido savstarpējo atbalsta tīklu skolotāju trūkuma mazināšanai un profesijas prestiža uzlabošanai

Ārvalstu eksperti vērtē studiju programmas, uzsākta “Mācītspēks” dalībnieku atlase
20.03.2022

Ārvalstu eksperti vērtē studiju programmas, uzsākta “Mācītspēks” dalībnieku atlase

“Mācītspēks” komanda sveic savā pulkā jaunos skolotājus
11.06.2021

“Mācītspēks” komanda sveic savā pulkā jaunos skolotājus

Dalībai izglītības projektā „Mācītspēks” atsaukušies jau 524 dažādu jomu speciālisti
15.12.2020

Dalībai izglītības projektā „Mācītspēks” atsaukušies jau 524 dažādu jomu speciālisti